Dovydo sėkmės istorija
Dovydo sėkmės istorija: trys metai MUST'er academy ir projektas "Bolis"
Mokykloje įgyjamos žinios yra be galo svarbios, tačiau tėvai vis dažniau ieško būdų, kaip praplėsti savo vaikų galimybes ir suteikti jiems papildomų įgūdžių, reikalingų gyvenime. Štai kodėl Dovydo tėvai nusprendė, kad jų sūnus lankys ir MUST'er academy. „Turėjome didelį norą suteikti sūnui daugiau, nei gali duoti mokyklos pamokos. Norėjome vietos, kur jis galėtų atsiskleisti kaip asmenybė – vystyti lyderystę, viešo kalbėjimo įgūdžius, patirti ir įgyti verslo pasaulio žinių bei dalyvauti komandinėje veikloje“, – sako Dovydo tėvai.
Lyderystė ir šeimos palaikymas sunkiausiais momentais
Asmeninis tobulėjimas nėra lengva užduotis, reikia nuolat išeiti iš komforto zonos, gebėti išsisukti iš įvairiausių situacijų ir atrasti motyvacijos eiti į priekį, kai norisi pasiduoti. Kaip pastebėjo jo tėvai, sunkiausiais momentais jie palaikė sūnų per pokalbius. „Svarbiausia – kantrybė. Vaikai dažnai nenori užkrauti tėvams savo rūpesčių, tad stengiamės juos patikinti, kad su problemomis pirmiausia turėtų kreiptis į mus. Tai padeda jiems atsiverti ir rasti sprendimus“, – dalinasi tėvai.
Dovydas pripažįsta, kad akademijoje išmoko daug naujo ir svarbaus. Jis sako: „Aš noriu tobulėti ir išmokti to, ko nemoko švietimo įstaigose.“ Praleidęs tris metus akademijoje, Dovydas ne tik stiprino savo įgūdžius, bet ir atrado savyje pasitikėjimą savimi, ypač viešajame kalbėjime, kuris anksčiau jam kėlė nerimą. „Dabar nebeturiu tokio didelio nerimo kalbant viešai, labiau pasitikiu savimi,“ – pasakoja Dovydas, pridurdamas, kad per pirmuosius metus sunkiai įveikė baimę pristatyti savo projektą.
Projektas "Bolis": nuo idėjos iki sėkmės
Vienas iš svarbiausių Dovydo ir jo komandos pasiekimų buvo projektas „Bolis“. „Bolis gimė, kai brainstorminom su Kajum idėjas. Pavadinimas atsirado spontaniškai – Monstriukas Bolis pasirodė kaip geriausias pasirinkimas," – prisimena Dovydas. Kartu su komandos nariu, jis sukūrė inovatyvų telefono laikiklį, kuris sužavėjo ne tik akademijos bendruomenę, bet ir komisiją, suteikusią jų komandai pirmąją vietą čempionate.
„Projektas mokė Dovydą dirbti komandoje, diskutuoti, tartis, priimti sprendimus ir juos įgyvendinti. Matome, kad tai buvo visapusiškas projektas – nuo idėjos iki įgyvendinimo, įtraukiant finansinius, reklamos ir gamybos klausimus“, – pasakoja Dovydo tėvai. Beje, net ir su kai kuriais iššūkiais, tokiomis kaip prototipo gamybos paskutinės minutės darbai, projektas buvo sėkmingas. Dovydui padėjo ne tik bendraklasiai, bet ir šeima. „Mama padėjo surasti kamuolį, o sesuo ir močiutė padėjo jį padaryti į Bolį“, – pasakoja Dovydas.
Pokyčiai ir augimas
Tėvai pastebi, kad per šiuos trejus metus Dovydas labai pasikeitė. „Jis pradėjo išsakyti savo nuomonę ir labiau pasitikėti savimi. Prieš pradėdamas lankyti MUST'er užsiėmimus, jis dažnai save nuvertindavo, sakydavo, kad nesupranta ar negali kažko padaryti. Dabar tokie pasisakymai visiškai dingo“, – pastebi tėvai. Jie mano, kad tai įvyko dėl pagarbaus bendravimo akademijoje, kur mokytojai klausosi mokinių nuomonių, diskutuoja, ir tai ugdo pasitikėjimą savimi.
Patarimai tėvams
Dovydo tėvai tiki, kad kūrybiškumui ir idėjų vystymui nėra amžiaus ribų. „Turbūt joks amžius nėra per jaunas vystyti savo svajones ir idėjas. Ne tik paaugliai, bet ir jaunesni vaikai jau turi būti skatinami galvoti, ką jie realiai savo rankomis ir protais gali sukurti“, – pataria jie. Tokie projektai kaip „Bolis“ suteikia vaikams galimybę ne tik kurti, bet ir spręsti aktualias visuomenės problemas, skatinti mąstymą ir kurti ateitį.
Kokia ateitis laukia "Bolio"?
„Mes labai linkime Dovydui užsispyrimo ir noro eiti su šiuo projektu dar į priekį. Norime, kad jis rastų įmonę, kuri padėtų realizuoti šį projektą“, – sako tėvai. Dovydas taip pat tikisi, kad projektas "Bolis" ateityje taps dar didesniu ir sulauks platesnės auditorijos pripažinimo.
Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!